Українська мова: 

  • 5 клас: 
  • 6 клас: Тема. Відмінювання займенників. Параграф 60, знати правила на с. 217, вправа 493.
    Тема. Відмінювання особових займенників. Параграф 60, впр. 500 (виконуючи вправу, користуйтесь таблицею на с. 218).
    Тема. Відмінювання вказівних займенників. Знати правила на с. 217, впр. 499.
  • 7 клас: Види прийменників за будовою. Параграф 33, знати правила на с. 187, вправа 425.
    Тема. Написання похідних прийменників разом, оремо й через дефіс. Параграф 33, впр. 427.
  • 8 клас:  Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках. Параграф 35, правила на с. 198, впр. 404.
    Тема. Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах. Параграф 34, знати правила на с. 194, впр. 389. У реченнях підкреслити пунктограми.
  • 9 клас: Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Параграф 31, вправа 343. Визначте ключові слова тексту. Тема. Розвиток мовлення. Тези прочитаною науково – пізнавальної статті. С. 196 – 200, ознайомитись із пам’яткою «Як скласти тези тексту», впр. 347 на с. 199. Скласти й записати тези тексту. Усно визначити ключові слова.
  • 10 клас: Тема. Написання есе на тему «Чого варто уникати в спілкуванні?» Тема. Закінчення іменників чоловічого роду II відміни. Параграф 45, правила на с. 190 – 191, впр. 376.
    Тема. Закінчення іменників III відміни в орудному відмінку. Параграф 45, знати правила на с. 204 – 205, впр. 401. У словах підкресліть орфограми.
  • 11 клас: Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Параграф 42 вивчити правила. Вправи 344, 347, 348.

Українська література:

  • 5 клас: 
  • 6 клас: Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів…» Письмово охарактеризувати образ Климка. Тема. Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. С. 212 – 215, виконати тестові завдання 1 – 5 на с. 212 – 213.
  • 7 клас: Тема. О. Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача. С. 254 – 261, читати і переказувати.
    Тема. О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Робота над текстом твору. Виконати тестові завдання 1 – 3 на с. 261.
  • 8 клас: 
  • 9 клас: Тема. Контрольна робота. Т.Г. Шевченко. Виконати тестові завдання 1 – 3 на с. 202, 216. 227, 237 підручника.
    Тема. Література рідного краю. Т.Г. Шевченко і Полтавщина. Підготувати краєзнавче дослідження про перебування Т. Шевченка на Полтавщині.
  • 10 клас: Тема. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Робота над текстом твору. Знати зміст драми-феєрії.
    Тема. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Скласти план –характеристику образу Мавки.
  • 11 клас:  Ліна Костенко. "Страшні слова, коли вони мовчать...", "Хай буде легко", "Недумано, негадано". Прочитати сторінки 209-214. Письмово зробити аналіз поезій.

Зарубіжна література:

  • 5 клас: Туве Янсон. Книги про мумі-тролів. Сторінки 276-278 ознайомитися із біографією. Прочитати розділи "Комета прилітає", "Капелюх чарівника", "Зима чарівниця". Сторінки 279-284.
  • 6 клас: Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Ознайомитися із біографією письменника, сторінки 188-189. Прочитати виразно вірш, сторінки 190-191.
  • 7 клас: Рюноске Акутагава. "Павутинка". Прочитати біографію письменника, виписати цікаві факти, сторінки 248-249. Прочитати новелу "Павутинка", сторінки 250-253.
  • 8 клас: Антуан де Сент-Екзюпері. Прочитати біографію письменника, сторінки 260-262. Виписати, що таке "притча". Прочитати "Маленький принц", сторінки 262-270.
  • 9 клас: Шолом Алейхем. Ознайомитися із біографією письменника, сторінки 158-159. Прочитати твір "Тев'є-молочник". Сторінки 160-163. Написати образну систему твору ( Тев'є та його дочок).
  • 10 клас: Контрольна робота. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Написати есе «Символічні світи Поля Верлена й Артюра Рембо».
  • 11 клас: Постмодернізм. Милорад Павич. Сторінки 150-152 біографія письменника. Прочитати оповідання "Скляний равлик".

Математика: 

  • 5 клас: Тест  онлайн «Округлення  десяткових  дробів». Стор.225,№973; Стор.234, №1042;1046.
  • 6 клас: Тема: "Перпендикулярні прямі". §51 №1467, 1468, 1471, 1473, 1474.
  • 7 клас: Стор.170, №935 (а,б,в); №936. Тест  онлайн з  алгебри «Лінійні  рівняння».
  • Геометрія: тест онлайн «Круг,коло»; стор.68 №276; стор.81, № 325;327.
  • 8 клас: контрольна  робота: тест  онлайн «Квадратні  рівняння, теорема  Вієта», стор.172, №718;720.
  • Геометрія: Стор.160 №831; стор.159.№821;823. Тест онлайн «Синус, косинус, тангенс  гострого кута  прямокутного  трикутника». Стор.66, №321;324.
  • 9 клас: Стор.232,№1026;1027; Стор. 235, №7,8.
  •  Геометрія: Стор. 162, домашня  самостійна  робота №1,2,3.
  • 10 клас: Тема: "Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків". §17 №642, 644, 647, 649, 651.
  • 11 клас: Пробне ЗНО  2021 онлайн; Розв’язання  систем  рівнянь.

Історія та основи правознавства:

  • 5 клас: Практичне заняття. "Родинне дерево. Історія моєї родини — частина історії України". Намалювати родинне дерево.
  • 6 клас: Тема: "Військові завоювання Риму. Пунічні війни". §47. Тема: "Римська імперія", § 48.
  • 7 клас: Історія України: Узагальнення за розділом. Тестовий контроль. Річна контрольна робота.
  • 8 клас: Історія України: "Архітектура. Образотворче мистецтво". Практичне заняття. Козацькі літописи XVII—XVIII ст. як історичні джерела. §§36-37. Пройти тести.
  • 9 клас: Історія України: "Особливості соціально-економічного розвитку". "Політизація та радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій". §§ 35-37.
  • Основи правознавства: "Професія «юрист».  Юристи в нашому житті", с.172-173.
  • 10 клас: Історія України: Тема: "Україна в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни", "Початок Другої світової війни. Початок німецько-радянської війни. Поразки і відступ Червоної армії", §§32-35.
  • 11 клас: Історія України: "Вибори Президента України 2004 р. «Помаранчева революція»", "Економічний розвиток України у 1992–2005 рр.", §§ 23-24

Громадянська освіта:

  • 10 клас: Тема: "Поняття інтеграції та глобалізації. Витоки та процес європейської інтеграції". §47 ст.216.
  • Тема: "Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції. Виклики сучасного світу". §48 ст.217-219.

Англійська мова:

  • 5 клас: «У селі» Нові слова. стр.184-185. Текст стр.185(1-2 абзаци). Впр.6 стр.186 (усно). «Подорож містом». Впр.6  стр. 186. «Історичні пам’ятки». Текст стр.186-187.
  • 6 клас: «Лондон». Впр.2 стр.161. «Країни та їхні столиці, Лондон» Впр.3 стр. 163 Текст Лондон стр.161-162. Нові слова. «Визначні місця Києва». Впр5 стр.165-166. Тест « Столиці світу»
  • 7 клас: Зворотні займенники. Вивчити правило на сторінці 146. Вправа 1 на сторінці 146 (письмово). Вправа 2, сторінка 147. Тема: Театр. Вивчити слова на сторінці 149. Вправа 2, на сторінці 149.
  • 8 клас: «ЗМІ, їх створення». Впр.3 стр.183. «Періодична преса в Україні». Впр.1-2 стр. 182-183. (усно). Впр.3 стр.183.
  • 9 клас: «Навколо Британії». Впр.6 стр206 Впр.3 стр.193(1-5).  «Країни UK»Впр.1(б) стр.207. 
  • 10 клас: Пригадаймо вивчене. Систематизація вивченого матеріалу. Роль комп’ютерізації в сучасному житті» стр. 151. «Розвиток комп’ютерних технологій» стр.152-153
  • 11 клас: "Україна.Перспективи". Впр.5б стр.230. «Брекзіт» Впр.6 стр.231. «Міжнародні організації». Стр.230-231. Впр.3 стр.233 233 . Підготуватися до бесіди.

Природознавство:

  • 5 клас: Вплив на організми чинників неживої природи. § 38, ст. 162-166.
  • Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. § 39, ст. 167-171

Географія:

  • 6 клас: Озера. § 49, ст. 192-195
  • Болота. § 50, ст. 196-199.
  • Штучні водотоки і водойми. § 51, ст. 200-202
  • 7 клас: Клімат. § 44, ст. 207-210.
  • Води суходолу. Річки. § 45, ст. 211-216.Води суходолу: озера, болота, льодовики, багаторічна мерзлота. § 46, ст. 216-220
  • 8 клас: Густота населення. § 46, ст. 233-236.
  • Міське і сільське населення. § 47, ст. 237-241.
  • Класифікація міст. § 48, ст. 242-246.
  • 9 клас: Торгівля. § 39, ст. 213-214.
  • Торгівля в Україні. § 39, ст. 214-218.
  • 10 клас: США. § 35, ст. 188-190.США. § 36, ст. 193-200
  • Канада. § 37, ст. 201-202

Економіка: 

  • 11 клас: Узагальнення. Контрольна робота. Міжнаціональні відносини. Інтернет

Людина і світ:

  • 11 клас:

Інформатика:

  • 5 клас: Тема: "Практична робота №8 «Виконання лінійних алгоритмів» §21-22 ст.203, 204.
  • 6 клас: "Вкладені алгоритмічні структури повторення". §3.2.

Фізика та астрономія

Біологія:

  • 6 клас: Тема. Особливості життєдіяльності та будови грибів. Розмноження та поширення грибів. Лабораторне дослідження «Будова шапинкових грибів». Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dAmfCxlGeEo. У робочому зошиті виконати лабораторне дослідженн за інструктивною карткою у презентації.
  • Тема. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючи шапинкові гриби. Опрацювати матеріал параграфа 49. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1qn5oC3HOT0
  • 7 клас: Практична робота 7 «Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин. За наданими відеоматеріалами визначити тип угруповань або форму поведінки тварин https://www.youtube.com/watch?v=pmh5ow3P6wM. Результати оформити у зошиті, заповнивши таблицю.
  • Тема. Комунікація тварин. Опрацювати матеріал параграфа 49. Переглянути презентацію та відеосюжет за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=iw9Sq_8l23c. Підготувати повідомлення про використання тваринами знарядь праці.
  • 8 клас: Тема. Мова. Навчання та пам'ять Мислення та свідомість. Опрацювати матеріал параграфів 51-52. В робочому зошиті виконати Лабораторне дослідження Дослідження різних видів пам’яті на стор.233-234. Виконати завдання розділу Біологія + Психологія на стор. 234.
  • Біологія Тема. Сон. Біоритми. Опрацювати матеріал параграфа 54. Переглянути відеоматеріали за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=mF1DU10ms7g
  • https://www.youtube.com/watch?v=mo-s5zOJ86g&t=27s
  • Підготуватися до тематичної контрольної роботи по темі «Вища нервова діяльність»
  • 9 клас: Біологія Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори. Опрацювати матеріал параграфа 50. Перелянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aP9yqMSdSPo
  • Тема. Стабільність екосистеми та причини її порушення. Опрацювати матеріал параграфа 51. Виконати завдання з презентації (заповнити таблицю). Пройти тест https://cutt.ly/LverVqd
  • 10 клас: Тема. Суть та біологічне значення запліднення. Особливості репродукції у людини у зв’язку з біосоціальною сутністю. Опрацювати матеріал параграфа 49. Переглянути презентацію та відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BOukLVY5Noo
  • https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
  • Зробити конспект.
  • Тема. Причини порушення процесів запліднення у людей. Опрацювати матеріал параграфа 49. Переглянути презентацію та відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1Ere35_QQUk . Зробити конспект.
  • 11 клас: Тема. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iCLnEK6qqP0&t=1s Виконати завдання картки
  • Практична робота 4. Оцінка екологічного стану свого регіону. У робочому зошиті оформити практичну роботу за інструктивною карткою на стор. 171.

Хімія:

  • 5 клас:
  • 6 клас:
  • 7 клас:  Очищення питної води. Домашній експеримент «Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру». Провести Домашній експеримент стор.162). Результати оформити у зошиті. Переглянути відеороліки.
  • Тема. Кислотні дощі. Повторити параграф 22, опрацювати стор. 135-136. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=erfi5F_GNrc
  • Кислотні дощі. https://www.youtube.com/watch?v=P0aedKRbP_8
  • Кислотні дощі https://cutt.ly/Vc6qz3n виконати завдання для засвоєння наприкінці матеріалу.
  • 8 клас: Практична робота 3 «Розв’язування експериментальних задач». Опрацювати сторінки 212-214. Результати оформити у робочому зошиті.
    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watchv=0Fkxj8iSoeg. Виконати розрахункові задачі 220 , 221 (стор 152).
  • 9 клас: Хімія Тема. Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Опрацювати параграф 34. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RT8TdS9L-5A, зробити конспект уроку.
    Практична робота 5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
    Переглянути відеоурок по практичній роботі https://www.youtube.com/watch?v=Umj7tfvQZ3w
  • 10 клас: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. Опрацювати параграф 29. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DZb9W2koQiI
    Тема. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації та поліконденсації. Пластмаси. Опрацювати матеріал параграфів 30-31.
    Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Fm_71y9W71k
    Підготувати проект по темі «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Перспективи одержання та застосування полімерів із наперед заданими властивостями» (на вибір).
  • 11 клас: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Опрацювати матеріал параграфа 38. Виконати завдання 540, 541 (перший стовпчик) на стор. 204-205.
    Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Опрацювати матеріал параграфа 38. Виконати завдання 541 (2 та 3 стовпчики) на стор. 204-205.

Основи здоров'я:

  • 5 клас: Тема: "Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини". §27
  • 6 клас: Тема: "Пожежна безпека оселі". §27 ст.126-128.
  • 7 клас: Тема: "Наркотична залежність". §27.
  • 8 клас: Тема: "Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність". §28 ст.128-130.
  • 9 клас: Тема: "Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки". §27.

Музичне мистецтво:

  • 5 клас: Пісні літературного походження. Теоретичний матеріал викладено на classroom
    https://www.youtube.com/watch?v=6--ZM_GhXgs
    https://www.youtube.com/watch?v=ge_LKPd9deM
    https://www.youtube.com/watch?v=po78Z3i1lq0

  • 6 клас/7 клас: Сонатно-симфонічний цикл
    https://m.youtube.com/watch?v=OK52J15XV9Q
    https://m.youtube.com/watch?v=xLAPstwuvG0
    В.А. Моцарт симфония 40
    https://m.youtube.com/watch?v=5ecC-gf0Z98 Л.Бетховен Патетична соната
    Завдання. Тест з теми Інструменти симфонічного оркестру.
    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7885491 Код доступу 7885491
  • 10 клас: Світові майстри виконавства
    https://www.youtube.com/watch?v=O47TjQGoq0k Лучано Паваротті
    https://www.youtube.com/watch?v=CTT7qxIaUaA Марія Каллас
    https://www.youtube.com/watch?v=GKy80vvksew С. Ріхтер
  • 11 клас: Розвиток пісенного жанру другої половини 20 ст
    http://oaji.net/articles/2017/690-1
    https://www.youtube.com/watch?v=iDmocGdvBtY
    https://www.youtube.com/watch?v=6RAJPVmxbrA
    https://www.youtube.com/watch?v=HavVNW6OhM4
    https://www.youtube.com/watch?v=LDN2EikNVik
    https://www.youtube.com/watch?v=MlEA0yJWuNw

Композиція та образотворче мистецтво:

  • 5 клас:
  • 6 клас:
  • 7 клас:
  • 8 клас: 
  • 9 клас:
  • 10 клас:
  • 11 клас: 

Живопис:

  • 5 клас:
  • 6 клас:
  • 7 клас:
  • 8 клас: 
  • 9 клас:
  • 10 клас:
  • 11 клас: 

Художня культура:

  • 5 клас: "Історія заснування Британії в легенді «Про Бритта»".
  • 6 клас: "Твори мистецтва за мотивами Євангелій Л. да Вінчі, Тіціан".
  • 7 клас: "Перші цивілізації Нового світу, походження індіанців. Найважливіші здобутки духовної культури племен майя та ацтеків".
  • 8 клас: "Московське князівство, формування Російської держави. Творчість А.Рубльова"
  • 9 клас: "Розвиток українського іконопису. Розвиток графіки. Ілюстрації «Пересопницького євангілія»".
  • 11 клас: