Шановні учні та батьки, за посиланням https://portfel.info/load ви можете знайти всі підручники в електронному вигляді (обираєте клас та предмет, можна скачати і дивитися он-лайн)

Математика

    • 5 клас: § 5-34, стор.216, № 919;922. Завдання  в  гугл класі: переклад температури  повітря по шкалі C у шкалу по F і  навпаки. Стор.217, № 931; 929.
    • 6 клас: Тема: "Розв'язування задач за допомогою рівнянь". §49 №1385, 1389, 1390. Тема: "Розв’язування задач і вправ". §50 №1433, 1436, 1444, 1446, 1447, 1449.
    • 7 клас: Алгебра: лінійні рівняння, ст.160, №899, №901; Стор.166, №924; Стор.149, №860.
    • Геометрія:  §18 опрацювати, ст.135, №611;612.
    • 8 клас: Алгебра: § 3-22 опрацювати, вивчити  теорему  Вієта,стор.179, № 741;743; Стор.179, № 748;749. Самостійна  робота в  гугл-класі (квадратні  рівняння). Подивитися  ролік  з ютуб «Теорема Вієта». 
    • 9 клас: Геометрія: ст.161, № 815; 817, ст..160, №809;811 Подивитися  ролік з ютуб.
    • 10 клас: Тема: "Похідна функції, її геометричний зміст". §15 №556, 558, 568. Тема: "Правила диференціювання". §16 №589, 591, 595, 598, 600.
    • 11 клас: Стор.93 «Перевір  себе» 1-10; Виконати тести 2017 рік, он-лайн.

          

  • Українська мова і література
  • 5 клас: 
  • 6 клас: Українська мова: Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Параграф 58, с. 210 – 211 – правила, впр. 483.
    Тема. Розряди займенників за значенням (ознайомлення). Параграф 59. Ознайомитись з таблицею на с. 214, впр.493.
    Тема. Розряди займенників за значенням. Параграф 59, впр. 495. У тексті вправи використайте займенники, замінивши ними часто повторювані слова.
  • Українська література: Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів…» Клим Джура – рятівник світу. Образ головного героя. С. 201 – 205. Скласти план –
    характеристику Клима.
    Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів…» Стосунки між різними поколіннями в родині. С. 206 – 210, прочитати і переказати прочитане.
  • 7 клас: Українська мова: Тема. Узагальнення з теми «Прислівник». с. 182, впр. 411.
    Тема. Прийменник як службова частина мови. Параграф 33, знати правила на с. 184, впр. 417.
    Тема. Непохідні й похідні прийменники. С. 189 – правила, впр. 432.
  • Українська література:  Тема. Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив». Ідейно – художній аналіз поезій. С. 247 – 249. Виконати тестові завдання 1 – 3 на с. 249.
    Тема. Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. С. 250 – 252. Виконати тестові завдання 1 – 3 на с. 253.
  • 8 клас: Українська мова: Тема. Розвиток мовлення. Усний твір-опис пам’яток історії й культури за картиною. Параграф 44, ознайомитись із пам’яткою «Як зробити опис за картиною» на с. 236, впр. 461.
    Тема. Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках. Параграф 33, знати правила на с. 189 – 190, впр. 387.
  • 9 клас: Українська мова: Тема. Розвиток мовлення. Вибірковий переказ тексту наукового стилю. С. 44 – 46, впр. 64. За самостійно складеним планом написати переказ тексту.
    Тема. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Параграф 31, вправа 342. Поділіть текст на абзаци.
  • Українська література: Тема. Біблія в житті Т. Шевченка. «Ісаія. Глава 35». С. 243– 247. Виконати тестові завдання 1 – 3 на с. 248.
  • Тема. Світова велич Т. Шевченка. с. 249. Підготуватися до контрольної роботи з вивченої теми.
  • 10 клас: Українська мова: Число іменників. Іменники, що мають лише форму однини або множини. Параграф 43, знати правила на с. 185, впр. 363.
    Тема. Складні випадки відмінювання іменників. Параграф 44, правила на с. 187 – 188, впр. 368.
  • Українська література:  Тема. Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» с. 216 – 219. Виразне читання та аналіз поезій.
    Тема. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно – міфологічна основа. С. 221 – 223 підручника.
  • 11 клас: Українська мова: Книжна й розмовна лексика. Сторінка 169 вивчити. Вправи 312, 313 (усно), 317 (письмово).
    Підготовка до ЗНО. Пройти тест на сайті На урок.
  • Українська література:  Підготовка до ЗНО. Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном". Сторінки 203-208 читати. Поняття "новела" вивчити. Зробити аналіз новели

Зарубіжна література

  • 5 клас: Роальд Дал: "ЧАРЛІ І ШОКОЛАДНА ФАБРИКА". Скласти образну характеристику Чарлі та містера Вонки.
  • 6 клас: Генрі Лрнгфелло "Пісня про Гайявату". ПИСЬМОВО: Охарактеризуйте оюраз Гайавати! Вивчити вірш "МОЄ СЕРЦЕ В ВЕРХОВИНІ"
  • 7 клас: Поняття "новела". Сторінка 230, переписати в зошит, що таке новела. Прочитати новелу «Чарівна крамниця». Підготуватися до тесту за темою «світова новела»
  • 8 клас: Мольєр. НАПИСАТИ ТВІР "З ЧОГО СМІЄТЬСЯ МОЛЬЄР У КОМЕДІЇ "МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ?" (ОБСЯГ 1-1,5 СТОРІНКИ)
  • 9 клас: Бернард Шоу "Пігмаліон".Письмове завдання!!! написати невелику розповідь на тему: "Шлях Елайзи Дулітл". Підготуватися до контрольного тесту
  • 10 клас: Тема. Теоретичні ознаки та художні відкриття поезії французького символізму. Артюр Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». С. 177 – 180, відповіді на питання на с. 180.
  • 11 клас: Умберто Еко «Ім‘я троянди». Прочитати твір. Сторінки 167-170.

Англійська мова

  • 5 клас: «Моє ставлення до одягу».  Впр.1 стр.177.Впр.1 стр. 172. «Одяг. Погода». Текст стр.180-181. «Рідне місто». Нові слова вчити.
  • 6 клас: «Остання подорож». Впр.6 стр.152. Підсумковій урок з теми «Подорож» Впр.2 стр.156(усно).  Виконати тест по темі «Подорож».
  • 7 клас:  Файли з домашнім завданням в Google Class Room.
  • 8 клас:  Сторінками улюблених книжок. Впр.1 стр 164; 4 стр.165 Виконати тест ( активний і пасивний стан дієслів). З біографії А.Крісті.Стр.175-176. Впр.5, стр. 176 1-6(письмово).
  • 9 клас: «Великобританія». Впр.2, стр 192. Повторення стр.186-192. «Унікальне місто». Текст 1 стр.201-202.
  • 10 клас: Навчальні курси.стр124. Читати і відповідати за текстом. Виконати тест. «Перспектива на майбутнє». Тест «Освіта в США». «Який навчальний заклад обрати». Впр.9 стр.125. Читати і перекладати.
  • 11 клас:  "Проблеми молоді". Нові слова стр.215-216.Впр.4 стр.212. «Емоційна зрілість» стр.219 (усно).  Впр  2 стр.220.  «Україна сьогодні». Текст 2, стр.228-230.

Історія і правознавство

  • 5 клас: "Головні цілі пізнання минулого. Історія, історики, письменники та поети". § 19, опрацювати.
  • 6 клас: "Повсякденне життя в римських містах", § 45. "Релігія та звичаї римлян", § 46.
  • 7 клас:  Історія України:  "Культура русько-українських земель XIV–XV століть", § 26, виконати в зошит практичну роботу: «Князь Костянтин Іванович Острозький», § 27.
  • 8 клас:  Історія України: Внести у синхронізовану таблицю відомості про гайдамаків, Коліївщину, рух опришків. "Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель", "Розвиток освіти, науки та музичної культури". Конспект уроку, § 35.
  • 9 клас:  Всесвітня історія: "Китай в другій половині ХІХ – початку ХХ ст", § 24. "Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція 1908 р", "Спроби модернізації Ірану (Персії). Революція 1905—1911 рр"., § 25.
  • Основи правознавства: Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів за розділом: "Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин", повторити §§ 15-23, виконати тести.
  • 10 клас: Всесвітня історія: "Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору. Воєнні дії в 1944 р", § 39. "Завершення та підсумки Другої світової війни. Світ після Другої світової війни", § 40.
  • 11 клас: Історія України: Теми: "Автономістські та сепаратистські рухи в Україні на початку 1990-х рр. Кримська автономія", "Україна в 1994–1999 рр. Конституційний процес. Конституція 1996 р", "Політичні процеси в Україні в 1999–2005 рр.", §§22-23.

Природознавство

  • 5 клас: Контрольна робота по темах: «Бактерії» і «Гриби». Повторити § 35. Умови життя на планеті. Чинники середовища. § 38, ст. 162-166

Географія

  • 6 клас: Життя в морях та океанах. § 45, ст. 177-179. Води суходолу. Річки. § 47, ст. 183-186. Режим річок. § 48, ст. 187-191.

  • 7 клас: Контрольна підсумкова робота «Пн. Америка». Повторити § 37-39.

  •  Євразія. Географічне положення. § 40, ст. 188-192. Дослідження та освоєння материка. § 41, ст. 192-195.

  • 8 клас: Контрольна робота по темі «Природокористування». § 42, ст. 313-315. Населення України. § 43, ст. 217-218.

  • Міграція. § 43, ст. 218-219

  • 9 клас: Транспорт світу. § 38, ст. 207-212.

  • 10 клас: Первинний сектор економіки країн Америки. § 34, ст. 180-181, 185-186.

  • Вторинний сектор економіки країн Америки. § 34, ст. 184-185. Третинний сектор економіки країн Америки. § 34, ст. 182-184.

Хімія

  • 7 клас:  Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Повторити параграф 21, стор. 135-136. Підготувати повідомлення про кислотні дощі (обов'язково всім!!!) по питанням та надіслати фото повідомлення: 1. Що таке кислотні дощі? 2. Причина утворення кислотних дощів? 3. Наслідки кислотних дощів для природи та людини. Можна зробити презентацію та розповісти на уроці у понеділок, можна просто доповісти під час уроку. Тоді надсилати матеріал не потрібно. За бажанням провести експеримент із заморожуванням води у скляному посуді. Фото до заморожування та після також надіслати.
  • 8 клас:  Практична робота 2. «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» Виконати практичну роботу за інструкційною карткою на стор. 182-184. Практична робота 2. «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» У робочому зошиті оформити 1 варіант практичної роботи за інструкційною карткою на стор. 182-183. Переглянути відеодосліди за посиланнями, записати відповідні рівняння реакцій.
  • Хімічні властивості хлоридної кислоти https://www.youtube.com/watch?v=HpZhalmnq2I
  • Взаємодія хлоридної кислоти з солями https://www.youtube.com/watch?v=KetxMzY_P1I
  • 9 клас: Поняття про амінокислоти. Опрацювати презентацію. Виконати завдання на останньому слайді презентації. Тема. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. Опрацювати матеріал параграфа 33. Переглянути презентацію.
  • 10 клас: Тема. "Амінокислоти: склад, будова молекул, загальна і структурна формули, функціональні групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Опрацювати параграф 28 Переглянути презентацію та відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6gWc0fnyEoA
  • 11 клас: Практична робота 4. Дослідження якісного складу солей. Виконати роботу за інструкційною карткою на стор. 197-198.
  • Тема.Біологічна роль металічних та неметалічних елементів.
  • Написали повідомлення про біологічну роль металічного або неметалічного елементів або зробити презентацію на 3-4 слайд за наступними пунктами:

    1. Положення елемента в періодичній системі. Металічний чи неметалічний.
    2. До якої групи відноситься (макро-, мікро- чи ультрамікроелемент).
    3. Де локалізований в організмі людини.
    4. Фізіологічна дія. Які порушення функціонування викликає при гіпер- та гіпофункції.
    5. Джерела надходження в організм.

Біологія

  • 6 клас: Узагальнення по темі «Різноманітність рослин» Пройти тестування у Google classroom. Тема. "Особливості живлення грибів. Життєдіяльність та будова грибної клітини". Опрацювати параграф 47-48. Переглянути презентацію та відеоурок за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=oWw1az2vj9A.
  • 7 клас: Тема. "Форми поведінки тварин". Опрацювати матеріал параграфів 45-47. Переглянути презентацію. Тема. "Типи угруповань тварин за К. Лоренцом". Переглянути презентацію, заповнити таблицю на останньому слайді.
  • 8 клас:  Тема: "Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи". Опрацювати параграф 48. Переглянути презентацію. Виконати Дослідницький практикум «Визначення типу ВНД та вастивостей температенту» на стор. 214 або у презентації.
  • Тема. "Умовні та безумовні рефлексию Інстинкти". Опрацювати матеріал параграфа 49-50. Виконати Лабораторне дослідження «Визначення реакції зіниць на світло» за інструктивною карткою на стор. 217-218. ВИКОНУВАТИ З ДОРОСЛИМИ!!!
  • 9 клас: Тема. "Екосистеми. Різноманітність екосистем". Переглянути презентацію. Опрацювати параграф 48 стор. 202. Тема. "Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах". Опрацювати матеріал параграфа 49. Переглянути презентацію. Виконати завдання.
  • 10 клас: Тема. "Поняття про онкологічні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань". Опрацювати параграф 48. Переглянути презентацію.
  • Тема: "Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини". Переглянути презентацію. Опрацювати матеріал параграфа 49. Виконати лабораторне дослідження «Вивчення будови статевих клітин».
  • 11 клас: Тема. "Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України". Опрацювати параграф 49.
  • Тема. "Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування у контексті сталого розвитку". Опрацювати параграф 50.

     

Фізика: 

Інформатика

  • 5 клас: "Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми". §20-22.

  • 6 клас: Тема: "Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події". §3.1 ст.81-84.

Основи здоров'я:

  • 5 клас: Тема: "Безпека надворі". §26.

  • 6 клас: Тема: "Пожежна безпека оселі". §27 ст.122-126.

  • 7 клас: Тема: "Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики".  §25.

  • 8 клас: Тема: "Захист від кримінальних небезпек". §27.

  • 9 клас: Тема: "Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу". §26.

Громадянська освіта

  • 10 клас:  Тема: "Поняття інтеграції та глобалізації. Витоки та процес європейської інтеграції". §47 ст.214-216

Економіка: 

  • 11 клас: Інструменти регулювання в соціальній сфері: перерозподіли доходів, соціальні допомоги, гарантії для громадян. Ст. 121-127.

Людина і світ

  • 11 клас: Самобутність і рівноцінність різних культур.

Музичне мистецтво

  • 5 клас: "Тембр". Теоретичний матеріал викладено на classroom. Домашне завдання пройти тест за темою Динамічні відтінки. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCePM2FT0sXPidRoFKEoUt_wntRCRytM4w_i -pQqQ5nY88qw/viewform
  • 6 клас:  "Інструменти симфонічного оркестру". Теоретичний матеріал викладено на classroom.
    Посилання на матеріал для прослуховування на classroom.

  • 7 клас:  "Інструменти симфонічного оркестру". Теоретичний матеріал викладено на classroom.
    Посилання на матеріал для прослуховування на classroom.
  • 10 клас: Тема: "М.В. Гоголь в музиці". Матеріал викладено на classroom. Посилання для спрослуховування на classroom. Тема "Акорд тризвук", https://www.youtube.com/watch?v=Pgh5sdxc-cE. Завдання: Побудувати тризвук Б5/3 з оберненням від ноти соль у тональності Соль мажор.
  • 11 клас:  Тема: "Марш". Теоретичний матеріал викладено на classroom. Пройти тест по пройденій темі "Джаз". https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2450384
    Код доступу 2450384

«Композиція» та  «Історія образотворчого мистецтва»

  • 5 клас:  "Колір – засіб вираження композиції". Створити весняну композицію https://l-gallery.ru/uk/shtukaturka/kartiny-russkih-hudozhnikov-o- vesne-dlya-detei-samye-izvestnye/
  • 6 клас:  "Динаміка і ритм. Колірні контрасти". Створити ліричний пейзаж. http://www.yurii-isaev.ru/galereya-rabot/liricheskie-peyzazhi/
  • 7 клас:  "Дія і час". Створити динамічну композицію «Весна».
  • 8 клас:  "Створення візитівки, емблеми". Створити логотип школи.
  • 9 клас:   "Кольорова гамма для дитячих об”єктів". Створити абстрактну композицію «Дитячий майданчик».

Живопис

  • 5 клас: "Рисунок. Виконання композиції з використанням ліній різної товщини. Завдання:виконати лінійний малюнок".
  • 6 клас: "Виконнаня начерків домашніх тварин. Виконати замальовки домашніх тварин".
  • 7 клас: "Живопис.Натюрморт із 2-3х предметів. Завдання: зобразити натюрморт". "Рисунок. Анімалістичний жанр. Замальовки домашніх тварин. Завдання:Зробити замальовки домашніх або свійських тварин".
  • 8 клас: "Живопис.Натюрморт із 2-3х предметів. Завдання: зобразити натюрморт". "Живопис.Розписи в архітектурних спорудах (графіті). Виконати графіті".
  • 9 клас: "Рисунок. Пропорції та побудова частин голови людини. Виконати малюнок голови людини,зберігаючи всі пропорції". "Живопис.Розвиток вмінь та навичок правильного зображення людини. Виконання з натури начерків людини в різних положеннях".
  • 10 клас: "Рисунок. Лінійний, силуетний, світлотіньовий рисунок людини в спокої та русі. Завдання :Зобразити людину в русі та спокої".
  • 11 клас: "Рисунок.Завдання з рисунку.Конструктивний малюнок .Завдання: на вибір зобразити конструктивний малюнок 1 предмета"