Мистецька освіта в ліцеї реалізується за двома напрямками: художній та музичний.

Художній напрямок включає в себе вивчення наступних предметів: "Малюнок", "Живопис", "Композиція", "Декоративно-ужиткове мистецтво", "Історія образотворчого мистецтва", "Ліплення" та "Кераміка".

На художньому відділенні учні вдосконалюють набуті на уроках знання в  майстернях живопису, ліплення та кераміки, декоративно-прикладного мистецтва.

Роботи юних митців прикрашають художні виставкові зали ліцею, міста, 

    Відродження традиційного народного мистецтва та народних художніх промислів відбувається в майстерні декоративного-ужиткового мистецтва, яке є невід'ємною частиною художньої культури, воно єднає минуле і сьогодення, зберігаючи національні та художні традиції. Отож, в ліцеї учні шиють прекрасні ляльки-мотанки, вишивають бісером, створюють з насіння сюжетні композиції, на яких оживають різноманітні птахи та казкові образи.

   Підготовка на музичному відділі розвиває у учнів музичний слух, навчає відчувати мелодію, співати, освоїти гру на таких інструментах, як: фортепіано, скрипці, баяні та акардеоні. Музичні композиції, у виконанні ліцеїстів, радують слухачів на академічних заліках школи та різноманітних музичних конкурсах.

   Учні відвідують також заняття з сольфеджіо, музичної літератури, хору.

   Невід'ємною частиною музичної освіти є навчання хоровому співу. На заняттях створені всі умови для розвитку тембру та ритму голосу, а також в учнів формується інтерес до музики та музичного мистецтва вцілому. Учасники хору неодноразово отримували відзнаки щорічного обласного конкурсу "Перщоцвіт".

   З давних-давен танець прикрашав життя людей. В найпростішому своєму вигляді це мистецтво виражене пластикою тіла, рухами, мімікою і жестами. На заняттях з хореографії учні опановують танцювальну майстерність, яка складається з зовнішньої і внутрвшньої техніки, ажде світ, в якому ми живемо - це танець творця.